3.12.2007

Varastossa 2.12.


Olipa sisko kasvanut!

Ja olipa sinne varastoon ahdettu armoton määrä muitakin haukkujia, meikäläisen lisäksi. Tuohon aamuun oli kiva herätä, kun maakin oli taas täynnä sitä valkoista töhnää. Se oli vaan yllättävän märkää, en muista että pohjoisessa olis ollut semmoista ollenkaan. Siellä Kaapelilla me sitten kaikki märkinä puhistiin, että olikin hyvät aromit. Pyörin hulluna tyyppien jaloissa, ja lopulta löysin etsimäni. Penni-sisko oli lähtenyt aikaisin aamulla ajelemaan sieltä kaukaa kohti pääkaupungin houkutuksia, ja ottanut mukaansa toisen kaverini Oonan, joka asusteli maalla elämäni ekoina viikkoina. Syntisen musta Oona syntyi pari päivää meitsin jälkeen, joten mulla oli täysi oikeus pomottaa sitä. Tietysti!

Otettiin siinä vähän matsia odotellessa. Ihmettelin sitä hirveetä haukkua, joka varastossa kaikui. Eihän siellä ollut edes mitään ajettavaa?! Ite en kyllä viiti sellaiseen toimintaan osallistua, säästän äänijänteeni sitten kunnon saaliille: jänöille, poroille, puluille ja muille rätsille pohjoisessa. Ne kuitenkin ovat mua odottamassa kun sinne taas menen. No. Bileet jatkui ja yhtäkkiä mun piti lähteä kiertämään sellaista pientä lenkkiä siinä ihmisten töllötellessä. Onneksi sisko ja pari muutakin tyyppiä juoksentelivat mun perässä ja edessä, joten peräkanaa mentiin kuin safarilla ikään. Sitten mun ihminen nosti mut jonkinlaisen hökötyksen päälle, ja se outo täti alkoi mua kopeloimaan. Luulin saavani namuja, mutta eipä se sitten antanutkaan mitään. Törkeetä!

Ihmisellä oli sentäänsä nakkeja mukana. Vautsi miten kivaa! Olihan mun sitten pakko vähän esiintyä sille, kun ei se niitä muuten näyttänyt antavan. Istuin kauniimmin, kuin koskaan ikinä! Jostain syystä immeinen nosti arsuni aina pystyyn, eikä kiitellyt, mutta minä se vaan päätin jatkaa kohteliaalla linjalla. Nakki oli edelleen saamatta! Ihan tuijotteluksi se sitten menikin, mutta lopulta tärppäs. Sitten juostiin taas. Tai no, minä olisin kyllä juossut, jos olisivat antaneet luvan. Ronklas se täti niitä muitakin tyyppejä, ja sanoi sitten että minä saan siskon ja sen mun kaverin kanssa mennä leikkimään vähän kauemmas. Vähänkö oli mahtavaa! Ne muut tyypit (jotka muuten oli meikäläisen takajalan kokoisia, ihmettelin vähän!) joutuivat jäämään vielä juoksentelemaan siihen pieneen laatikkoon. No sitten kohta lähdettiinkin jo kotiin. Tyypeillä oli jotain huitsin siistejä rusetteja, ne voi tuhota ne varmaan sekunnissa. Meikäläinen ei saanut muuta kun pusuja Penniltä, mutta sitä vartenhan mut sinne vietiinkin. Vai?

Niin. Kirjoittihan se kukkahattutäti mulle viestinkin. Tädin nimi on Päivi Eerola, ja viesti kuuluu näin:

LUOKKA: 5-7kk

"Reippaasti esiintyvä narttupentu. Leveyteensä nähden hieman lyhyt pää. Lyhyt olkavarsi. Leveät etuliikkeet. Reisi voisi olla leveämpi. Sopiva raajaluusto. Hyvä karvanlaatu. Reipas esiintyminen."

Olen siis leveä, mutta reiteni ei ole vielä riittävän leveä? Raajaluustoni on sopiva, mutta olkavarteni on lyhyt? Olen reippaasti esiintyvä narttupentu, joka esiintyy reippaasti?

Höh, ota siitäkin siten selvää. Ymmärsiköhän sisko oman viestinsä?

Ei kommentteja: